فیلم استرچ و شرینک

فیلم استرچ در انواع مختلف تولید می‌شود. فیلم استرچ پاور رپ (Power wrap) و سوپر پاور رپ از این جمله‌اند. این کالاها بسیار پرکاربرد، ایمن و مقرون به صرفه برای بسته‌بندی تولیدات کارخانه ها، به ویژه برای بسته‌بندی پالت می باشد.

فیلم استرچ پاور رپ که معمولا با استفاده از دستگاه های نیمه اتوماتیک و یا به صورت دستی مورد مصرف قرار می گیرد، با توجه به اطلاعات دریافت شده از مشتری تولید و جهت محافظت از محصول چیده شده بر روی پالت، در اختیار کاربر قرار می گیرد.

فیلم استرچ پاور رپ (نایلون استرچ) که می تواند با توجه به نحوه عملکرد دستگاه، نوع محصول، نحوه چیدمان و سلیقه اپراتور با ویژگی های متنوع تولید گردد، با کشش ۴ برابر (۴۰۰درصد)  و با ضخامت ۱۲ الی ۵۰ میکرون توسط شرکت پوشان پلاستیک تولید و به بازار عرضه می گردد  .

این محصول در حال حاضر در بسیاری از صنایع از جمله آب معدنی، نوشابه، محصولات بهداشتی، نخ، کاغذ و کارتن، مبلمان و … در حال مصرف می باشد.

استرچ های سوپر پاور گزینه‌ی بسیار مناسبی برای ایمنی و محافظت پالت‌ها و اشکال مختلف بسته‌بندی بوده که محصولاتی از قبیل نوشابه، آب معدنی، پروفیل، لوله و اتصالات، تیشو، کاغذ، کارتن و… را می توان با آن بسته‌بندی نمود.

استرچ سوپر پاور در برابر پارگی و آسیب دیدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و گزینه بسیار مناسبی برای محافظت از محصولات می باشد.

استرچ سوپر پاور در ضخامت های ۲۲ الی ۴۵ میکرون، با عرض نهایی ۲۰۰۰ میلیمتر و با بالاترین میزان استحکام و کشش توسط کارخانه پوشان پلاستیک در حال تولید می باشد. شایان ذکر است که این محصول از چسبندگی مناسب و استاندارد برخوردار بوده و بدون اختلاف ضخامت در سطح فیلم تولید می گردد.

 

فیلم شرینک بهترین و کم هزینه ترین پوشش برای محافظت از بسته‌بندی‌ها می باشد. این محصول ایمنی بسته‌ها را  فراهم می‌کند و موجب می‌شود در برابر آلودگی و آسیب های احتمالی به طور کامل محافظت شوند. نایلون های شرینک به راحتی محصول شما را کاور کرده و تمام بخش های لازم را می پوشاند. انواع فیلم های شرینکِ ما، دارای ضخامت های ۳۵ الی ۱۵۰ میکرون و با عرض نهایی ۲۵۰۰ میلی متر (محیط ۵ متر) هستند.

تمامی شرینک ها از قابلیت چاپ پذیری بعد از انجام فرآیندهای لازم برخوردار بوده و به صورت رنگی نیز قابل عرضه می باشند.